#LFK-9-1-9

Benennung
Žīds ar kazu sakāvās
Nummer der Einheit
9
Sprache
Lettisch
S.
1
Submitter
Datum der Einsendung
30.03.1924
Place of recording
02.02.1924, Nīcas pagasts
Nīcas pagasts, Nīcas novads
Place of hearing
Nīcas pagasts
Nīcas pagasts, Nīcas novads
Stichwörter
#LFK-9-1-9
Wurde dechiffriert vonInga Tapiņa
Beendet
Bestätigt
Korrigiert2019-01-19 20:24:49
DechiffrierungNīcas Otaņķu pirmās pak. pamatskolas skolnieks. Jānis Aļļis. IV klasē. 13 g. vecs. Dzīvo vietējā ciemā. Noklausīto dziesmu varianti, tiek uzrakstītas 19 2/II 24 g.
Ārpus skolas no vecākiem cilvēkiem noklausītas.

I Šūpuļu dziesmas.

1, 1

Auleka, auleka.
Vācietis baznicā.
Sēnela paunele padusē.

1, 2

Tupi, tupi Pēteriti
Pie tā cepļa caurumiņa
Siltas maizes gan dabuisi [dabūsi],
Cepējiņa nedabuis [nedabū's]

1, 3

Platacīti, platacīti
Gul kājas griestos turēdams
Divas māsas, divi brāļi
Platacītim gultu pataisija
Lai gul mazais platacītis
Kājas griestos turēdamis

1, 4

Čuči guli mazais bērniņš,
Kas tevi rītā aizmidzīs.
Tēvs aizgāja bišu kāpt,
Māte ogu palasīt.
Tēvs parnesa medus podu
Māte ogu vacelīti.
Šim saujiņa tam saujiņa
Mazaim [mazajam] bērnam riekšvīna

1, 5

Žūžu žūžu žūžu māļiņka,
Papa ģiela drogovič.

1, 6

Sešas peles miegu vilka,
Mazājam bērniņam.
Visas sešas savilkušas,
Mazājam bērniņam

II Dziesmas par laiku un kustoņiem.

1, 7

Vejs [vējš] pūš, koki lūst,
Zeme saiet gabalos.
Pāri iešu nebedāšu,
Ļaužu runas neklausīšu.

1, 8

Buru, buru Dievgosniņa
Uz kuru pusi mana brūti
Vai tur, vai tur, vai tur
Areče šijās [šajās] mājās ir.

1, 9

Žīds ar kazu sakavās,
Putras spannis [spainis] apgāzās.

1, 10

Aktī padavai,
Žīds ar kazu pagrabāi
Text dechiffrieren
öffnen
Žīds ar kazu sakavās,
Putras spannis [spainis] apgāzās.
Zeige 1-2 von 2 Einträgen.
#OrtDatumTypKategorieVietas tipsFragment des Textes
   
1Nīcas pagasts
(Nīcas pagasts, Nīcas novads)
02.02.1924Place of recordingNicht angegebenPagasts
2Nīcas pagasts
(Nīcas pagasts, Nīcas novads)
Nicht angegebenPlace of hearingNicht angegebenPagasts

:Nav norādīta kategorija

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies. Read more.